onsdag 26 november 2008

It really was a cold play

Hjälpte nyss Fredrik att sortera alla sina tidningar, och i de olika högarna vi bygde upp blev det en rätt så stor hög med sorten ''killtidningar'' ni vet.
Tidningar med halvnakna, solbruna, blonda/brunhåriga tjejer. Dock något retuscherade.

Men då tänkte jag, liksom är det verkligen den konkurrensen vi tjejer har?
Jag har då aldrig sett en enda tjej som ens i närheten ser ut så på stan här i Västerås.

Okej, inte tror jag att killar är så otroligt dumma och pantade att dom tror att dom ser ut så i verkligheten, eller har jag fel? För egentligen, vem vet vad som pågår i deras huvuden.
Inte för att jag tycker killar är dåligare på något sätt, men tankar som tankar.

Detta är nog en rätt så töntig tanke att sitta och slösa tid genom att skriva på bloggen om, men ändå. Det är lite intressant, för visst tänker vi tjejer nångång '' Är de det där vi ska mäta oss upp till? '', '' Är det så där dom vill att vi ska se ut? '' Som tur är så är ju inte alla killar sådär ytliga och bara tänker på att ha den snyggaste och hetaste tjejen han kan hitta.
Utan den tjejen han vill ha, blir istället vacker och sexig i hans ögon och närvaro.

Iallafall hoppas jag att det är så här, och tror så gör jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)