torsdag 23 september 2010

Entourage in my heart 4-evah

Måste bara upplysa er fina barn om grymmaste serien evaaaah, Entourage (Klicka på länken för info om serien)

Såg nyss det senaste avsnittet av det, och jag dog.. Jag blir alltid lika arg när varje avsnitt är slut, bara för att jag vet att seriens livlängd är nära sitt slut. Fan, hur fan kan man inte vilja fortsätta med en sån serie? Ska leta upp den där jävla apan som inte vill längre och tp:a hans hus. Jävla as.

Som sagt, såg det senaste avsnittet nyss. Och såg även att min fina Eminem var med. Så sjukt jävla sexig.
Haha, men sötnosar ni som inte sett serien, gå in på Piratebay och tanka nu. För ni missar något riktigt fett annars. Och då får ni skylla er själva, hatar er isf. Dö
Haha.. Skämt osido babes!

Är farligt kär i Ari Gold också, kommer glida till Amerika inom snar framtid och leta upp han och bli hans fru.
Hade inte varit något problem för mig.. Åh, orgaaaaaaaaaaaasm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)