torsdag 23 september 2010

Kungarna av Tylösand

Om jag får säga mitt här i världen så tycker jag detta program slår allt, och då menar jag inte på ett positivt sätt.
Jag sitter här och skriver medans jag sitter och garvar för mig själv över vilket jävla skitprogram som gjorts, som visas av Kanal 5 dessutom. Haha, snälla.

Hur wanna-be ska svensk tv bli egentligen? Allt som går på tv är en ''cover'' på amerikanska eller utländska program. Varför? Jo, för Sverige har ingen fantasi. Detta program liknar ju bara en dålig version av amerikanska Jersey Shore som går på MTV, fast det visste väl alla redan. Det hoppas jag iallafall.

Dessutom så innehåller programmet en massa jävla snusk och intriger, men visst för oss medelsvenskar som köper hem cola och chips för kvällen är väl helgalna i sånt skit.

Varför? Ingen aning du.
Kommer det en andra säsong av det där så blir jag galen. Det samma gäller alla jävla program som handlar om hemmafruar. Snälla, kan alla jävla tv-kanaler fatta att det är för mycket jävla jox på tv.
Men mer om alla jävla hemmafruar en annan dag, nu blev jag irriterad och vill sova.



Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)