lördag 23 augusti 2008

And no one cares to talk about it

Sitter här och datrar.
För er som är intresserade så är jag så sjukt trött, vaknade nyss av ett sjujäkla äckligt skrik på tvn. Vilket gjorde att jag förstod att jag hade slocknat framför tvn. Jag är så sjukt trött. Har inte gjort nå speciellt heller. 
Nu håller jag på att slockna här ist, men det ska ej få hända.
Ska lägga mig i sängen och somna till en bögfilm, Sex And The City. 
Gillar det inte, men har hört att filmen ska vara bra. Så måste ju checkat. Fattar väl alla! 
Nu tackar jag för mig.

.. Och justja! 
Linn Johansson, tak, verckligen tak för att du altid finnss vid min sidda.
& jag tycker verkligen om dig, F.

1 kommentar:

  1. du är min bf, inget kan ändra på det. YOU make me go strulla !

    SvaraRadera

Skriv gärna något :)