torsdag 14 augusti 2008

B som i bag, B som i box, B som i Bag in da box

Nu är jag här igen, ett tag sen. 
Har inte direkt känt för att skriva nå här, och jag har inte riktigt haft orken till det heller för den delen. Men jag har funderat lite, så det kommer nog bli mer och mer jämna mellanrum mellan inläggen. 

Satt nyss och tänkte på gamla dagar. 
Visst fan gör det en lite ledsen av att inte kunna ha det så igen, eller känna så igen.
Men på ett sätt är det skönt att det är över. För även om det var perfekt ibland, var det rent ut sagt skit också. 
Tänka framåt är ju egentligen det man borde göra, men kan inte hjälpa att fastna i minnen som en gång i livet, gjorde min dag. 

Äsch.. Deppardagar har vi väl ändå lite för mycket här i Sverige, haha! 
Nu ska jag iallafalla fokusera på livet framför mig, och försöka reda ut dom problem jag har nu.  Önska mig lycka till. Det kommer jag nog behöva, iallafall när det kommer till Dig. 

Avslutar med hemskt rolig fras från Bert
''Kilikilikil i maggropen, nu stänger jag Dagboken.''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)