torsdag 18 december 2008

All I need is love, your love

Idag så var det sista riktiga skoldagen, fyfan vad skönt.
Slutade 12 också, så det var inte helt fel. Imorgon är det julavslutning, och den dagen har jag längtat efter, alldeles för länge.

Fick reda på igår att dagen efter nyår, alltså 1 Januari så ska min lilla familj och Fredrik dra och åka skidor. Det tror jag dock ej kommer bli så väldigt uppskattat de första dagarna, med tanke på vad man kommer göra och inte minst sagt dricka på själva nyår..
Men vi får ta och hoppas på det bästa. Plus att jag längtar som en-jag-vet-inte-vad till nyår.

Det är ju också bara 5 dagar kvar till julafton, gud vad fullspäckat December månad är egentligen.

Men men, tanken var att det skulle bli en biotrip med min älskade grabb, men han var ju inte ''bio-sugen'' som han formulerade det. Så det blir nog en annan dag. Tips på film att se på bio, någon som har?

Tackar nu för idag, och återkommer minsann imorgon! Ha det bra.







Allting med dig är det finaste jag sett i en människa.
Inte visste jag att jag kunde älska
en person så oändligt mycket.

Jag hoppas att du aldrig släpper mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)