torsdag 18 december 2008

Jag har inte lärt mig hantera sån här skit än

Nu sitter jag här, bänkad och irriterad.
Bloggen börjar bli mer och mer fylld av mina gulliga irritationer av alla möjliga slag.
Men, vem vet det kanske finns dom som gillar och läsa om sånt(?) haha!

Imorgon är det iallafall julavslutning och jullovet börjar.
Tror inte man kan känna sig mer lättad över att en termin äntligen är över! Så man bara kan slappna av. Äsch, vad sjutton. Ni vet hur det känns att få jullov, inte behöver jag sitta här och beskriva känslan för er. Jag är ju ingen tokstolle!

Eftersom det inte blev någon bio idag, så bestämde vi för att mysa ihop oss framför en film, men så blev det inte heller för att Fredrik bestämde sig för att åka till Uppsala med Nyberg och köpa en jacka. Så då lämnades jag kvar här hemma i lägenheten, så nu chillar jag för fullt och petade nyss upp en prilla. Jag vet, snus är inte det mest gulligaste en tjej kan hålla på med. Men jag gör det i smyg, okej?! Så tyst! haha

Justja, min irritation!
Den har jag tyvärr eller för mig då lyckligtvis glömt bort medans jag skrev de övre raderna.
Haha, så sjukt allt kan bli ibland. Men ska göra en bloggrunda nu, och trycka i mig dubbelnougat och sedan sova.

Hoppas att ni får världens bästa start på jullovet allesammans!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)