söndag 28 december 2008

I need to go to sleep in your arms

Tro det eller ej, men jag är hemma. Ensam!
Ingen Fredrik här heller, även fast jag jättegärna vill att han ska vara det..
Lite tråkigt, har en klump i magen.
Är beroende av killen. Vi två har ju sovit tillsammans varje dag i mer än tre månader, så visst är det lite jobbigt. Men ingenting man inte klarar av, eller.. Saknar han iallafall.

Vaknade iallafall upp med min älskling vid min sida.
Åkte hem till han, och sedan drog jag ner på stan vid två tiden.
Sen dess har jag inte träffat honom. Imorgon blir det allt.
Lite kul att få längta också, även fast jag gör det så fort han går på toa mer eller mindre. Haha. Ska göra mig själv extremt trött och utmattad så jag somnar riktigt ovaggad, för att ligga och vrida sig. Det orkar jag inte!

Skriver väl mera senare, om jag inte har somnat ovaggad. Puss


Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)