söndag 8 juni 2008

en hel helg

Nu är jag äntligen hemma från stugan.
Jag har bara badat, åkt båt och ätit där :( .
Och här kommer det värsta, jag skar mig i handen och sen hittade jag en kräft som petade mig precis där. Nu lär ni tycka synd om mig, som fan! Plus att det var en viss Blomma som ringde till mig i natt som var nykter och åkte fel påväg till Uppsala. Liksom det är väl en sak om man är full?.

Dessutom är jag sjukt jävla trött på livet justnu, och vill bara tjilla tills jag kolapsar, för det är För varmt och För tråkigt hemma hos mig nu. Jag saknar faktiskt lilla Lipman (Limpan) också.
Men imorgon ska vi leka och äta godis. Det kommer bli beeerå som bara den!

Jag har inte så mycket på hjärtat justnu, så vi hörs!


1 kommentar:

  1. ja imorgon ska vi leka som fan :)
    saknarey ju bebiszssz :C

    SvaraRadera

Skriv gärna något :)