lördag 14 juni 2008

Trasig pop med stort hjärta

Nu mina små vänner är jag här igen, efter att inte ha varit hemma på ett tag och inte kunnat skriva en väldigt intressant blogg.
Men nu är jag här iallafall.

I Torsdags åkte jag hem till Anna och vi hade det trevligt och vi cyklade till stan och hela faderullan, sen träffade vi Limpan och Malin och vi fyra cyklade ner mot löga där vi satt och väntade i, ja hur länge var det tjejer? cirka 40 år. Men tillslut kom Kristian och Jens sen begav vi oss till bryggan och sen dess har jag inget minne. Nej nu skojade jag med er, men jag orkar inte skriva mer.
Amen jo en sak till kan ni få höra, Fredrik ringde mig och retade mig bara för att han stod och kollade på Babyshambles och såg vackra Pete reta alla med sin feta sex appeal medans jag skjutsade Malin till löga, och jag fällde en eller två tårar...

Igår lekte jag med Linn och Malin, vi gled runt på Vattendraget och lyssnade på E.M.D<3
och dom sög. Sedan blev det mycket springade och massa lattjo lajban men vi klarade oss mycket väl senare.
Jag och Limpan gled hem till Irsta för att kolla på alla Harry Potter filmerna men det blev inte av för jag var sepe, vilket Limpan blev några minuter senare också, haha.

Nu sitter jag hos min farmor och farfar för att fira min kusin Dennis.
Sen blire vidare mot Irsta igen!

Mitt hjärta är fedt tomt, pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)