torsdag 19 juni 2008

Last of Rock Romantics

Ska väl vara världens snällaste och informera er om min gårdag och min idagdag, haha.
Igår så gled jag förbi Limpanovskis jobb och vi gled vidare till stan i en röd volvo med kattungar i, och vi var utsvultna så vi åt jävla spicy, det är proppgott. Observera att mitt nya favorit ord är ''propp'', haha.

Aja, och jag tog ju såklart min älskling 13c men den smakade jord den dagen, och det gjorde att jag ville gråta en skvätt men såklart gjorde inte jag det för jag är en hård brud.

Sen gick vi runt och letade efter en vacker present till Malin, vilket blev en '' Min Egna Fläder Saft, Not! '' och det roliga med det hela får du reda på om du bläddrar ner, maha.
Iaf, sen drog vi och satte oss utanför donken medans vi väntade på Fredrik.
Dom två nördarna mobbade mig. Typiskt långa människor som trackar på oss små.
Menmen, sen bar det åt olika håll för oss alla. Och jag hamnade hos min farbror, så jag sa adjöken till dom för dom drar till Ungern på torsdag, det blir sorgligt. Ni får ha det så bra!


Åter till idag då. Jag och Jennifer tog glada 28an till stan, hoppade av vid stenby och tryckte i oss en donken måltid sen trallade vi vidare till Enics, det var inte kul. Men det blev därimot väldigt mycket roligare när vi mötte glada Limpan. Och Jennifer äntligen fick träffa punkbrud_91, haha.
(paus) jag skrattar!
Sen tog vi sura 11an till staden och sen gled Jennifer på match och jag och Limpan gick in på akademibokhandlen och typ somnade i deras sköna fotöljer. Det var mys!
Jag hittade också äntligen boken jag letat efter i ja, räcker det med hundra år?
Nej, kanske inte men ändå. Sen gick vi ända till Office och vi firade Mallanbrallan.
Den bruden bjöd på tacos och det satt mycket fint säger jag bara. Tack för maten Malin! haha.
Och det roliga med Flädersaften, var att hon trodde att hon skulle få typ en allergiskreaktion eller nåt, för hon trodde vi hade gjort nåt med den, men det roliga är att det bara är vanlig saft.
(paus, igen) jag skrattar!

Sen så blev det glid hemåt för jag är en trött jävel och tycker livet suger rätt rejält justnu.
Om ni kanske undrar.

En fin dikt om min syster och det är det sista ni ser av mig denna kväller. Puss å kjam gympasko banan!
Min syster är söt, fast hon är en nöt. Gillar henne ändå, även fast hon går på tå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)