söndag 22 juni 2008

Walk idiot, walk

Nu är jag tillbaka, vilken lättnad va? haha nej, nu skojade jag med er!
Det är faktiskt rätt skönt att komma hem, men det var nog lite trevligare att hänga med Limpans sköna familj i tre dagar.

Vi spelade kubb och alla åt fisk förutom jag. Kände mig lite mobbad, men vad ska man göra? Jag var ju bara den inadopterade personen där enligt alla, haha.
Det var sannerligen ett nöje att hänga med Limpan i några vackra dagar i streck i jävla Gävle.
Även fast jag hade en dag, då jag var helt sepe. Det var lite jobbigt men jag klarade mig igenom det men dagen blev inte direkt bättre för Limpish's mobil tyckte det var dags att vila i frid.
Och det ser inte ut som att den någonsin kommer vakna igen.. R.I.P!

Tack för en underbar helg, Limpan + familj.
Jag är inte sams med tangentbordet, därför så skrivs det inte så mycket idag.
Så det är inte så konstigt om ni ser några skrivfel heller.
Hörs brudar(och killar) Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)