onsdag 11 juni 2008

Min favorit vän

Denna dag var efterlängtad, jag fick äntligen träffa min favorit vän, Linn.
Vi har haft det kul, och det var väl inget ovanligt för det brukar vi jämt ha. Kan nog inte ens komma ihåg en dag vi inte haft det faktiskt.

Vi har cyklat runt i Irsta, eller Linn har cyklat runt och jag har praktiskt taget gått runt haha. För Limpans lårmuskler tycker inte om att ha mig bak på cykeln när det är stora backar och det är precis vad Irsta nästan är fullt av. Men vi har haft det väldigt mysigt faktiskt, blev inget mysande i tältet men det kommer ska ni se, och då ska ni få veta allt maaha!

Och nu är jag hemma, med min cola, min marabou och min chipspåse. Och snart börjar Navy CIS och då blir det ännu bättre.

Imorgon ska jag upp rätt tidigt igen för att Jennifer har skolavslutning imorgon men jag tror jag dissar den för jag ska till Annao och vi ska ha begravning för en cykel vid namn Lennart, sen ska vi in till Vattendraget. Fan vad kul det ska bli, för jag och Anna har inte lekt på jag vet inte hur länge. Det är väldigt saknat.

Jag vill inte lätta mitt hjärta mer för er. Puss och adjö!
ps. Limpanovski är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)