tisdag 10 juni 2008

Kan man vara ledig men ändå upptagen?

Om jag ändå hade en rosa helikopter, så jag kunde åka vart som helst
för det känns som om jag är döende pågrund av uttråkhet.


Idag sov jag hur länge som helst och sen kom mamma hem hur sent som helst så jag kunde inte åka till min bästa och värsta vän Linn ******** Johansson. Det är sorgligt, har gråtit floder, plus att jag gråter också för att min jävla bebis har fått spunk och vill inte skicka eller leverera sms. Och det är ju som att slita ut mitt hjärta sen stampa på det.



Så ikväll blir det att hålla sig uppdaterad inom fotbollen sedan att dö vid datorn som jag nu gjort i några dagars tid, börjar bli min hobby eller nåt.

Jag saknar många saker justnu, det är jobbigt. Kan nog inte bli värre.


Topp 3 Saknarlista

  1. Björta G i televisions rutan.
  2. Mina och Limpans underbara dagar.
  3. Min mobil när den funkade och var vacker.

Gud vill straffa mig, och jag vet inte varför.
Därför ska jag dö nu. Hihih see ya don't wanna be ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)