torsdag 5 juni 2008

igår blir idag imorgon

Idag fick man sluta skolan då, helt underbart faktiskt.
Jag åkte hem och firade min lilla mami, för hon fyller big 39 bast idag liksom, och då lär man väl visa lite uppskattning.

Sedan gled jag in till stan och badade med Alex.
Sen stannade jag där ett tag, och nu sitter jag här.
Brist på väldigt dålig fantasi nu mot nattetid så blir själva dagen väldigt kortfattad. Men, stör det er så läs inte! Haha, jag skojade bara.

Och imorgon ska jag och bästa Limpan leka som fan, och kolla på alla söta och ej söta studenter på deras magnifika och fantasifulla vagnar som glider genom staden i ungefär 25 kilometer i timmen. Kommer bli en lång dag!

Senare ska vi in på JC för dom har antagligen 50% på allt (?).
Aja, det var Limpens förslag.
Nu tackar jag för mig, adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)