torsdag 25 december 2008

A christmas carol

Tänkte ta mig lite tid och skriva lite om dagen före julafton och själva julafton.

Dagen innan så var det lite middagsstök med familjen här på Östermalm.
Väldigt god mat severades, vin till maten. Plus lite julsnapsar, haha.
Kvällen rundades av med charader, som jag då ägde på! Se på fan.

På själva julafton så vaknade jag runt 10 slaget, och bytte julklappar med min pojk.
Fick en huuuuur fin tröja som helst och Coldplaybiljett, WIEEE.
Han fick ett silverhalsband av mig. Men nöjd blev han iallafall, vilket jag hade hoppats på.
Blev hämtad av min farbror runt 12, och vi begav oss till farmor och farfar där själva släkt-julafton håller hus. Bjöds på massor med mat, och rock band spelande. Och såklart en massa julklappar (bilder kommer sen! är inte hemma) sedan så begav man sig hemåt för ännu en julaftonsfirande med bara familjen. Vilket innebar ännu mer julklappar! Så otroligt kul.

Åkte sedan och hämtade Fredrik.
För inte tänkte jag spendera julafton utan honom, jag började julafton med han så slutar jag tamefan julafton med han. Dessutom har vi sovit tillsammans varje dag, i tre månader på julafton också. Lite kul.
Han fick julklappar av mina föräldrar. Två ölglas med varsin öl, och ett armband.

Sedan drog vi oss tillbaka och vad som hände sen får ni tänka länge på.
Men ni kommer aldrig komma på. Maha.
Hemlighetsfulla Melle!

Och med dessa sista ord så lämnar jag er för idag!
Förresten! Jag längtar till NYÅRAFTON......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)