onsdag 10 december 2008

Put you fake smile on

Känns inte som jag har någonting intressant att skriva längre här på bloggen. Känns som samma rutin, samma dag.
''Skolan, hem till Fredrik, äta och sedan sova.''

Mitt liv springer iväg känns det som, fast det inte gör det. Haha, inte så fort som jag tror att det gör iallafall.

Idag hade jag iallafall en rätt skön dag i skolan. Började med en samhälls prov, som jag då inte visste att jag hade. Men jag svarade iallafall på allt, men om det är rätt det är ju en annan femma! Får hoppas på det bästa.

Efter plugget så åkte jag ner till stan, träffade Rebecca som stod och ''skämde ut sig'' som hon då vill uttrycka det. Men det tycker jag inte, man gör vad man måste för ett skolarbete! Haha, eller kanske inte. Vi gick iallafall hem och spelade guitar hero och stoppade i oss onyttigheter. Smarrigt!
Diggar dig, Beccis! Oftare måste vi fan vara! :)

I samma sekund som Fredrik kom hem från jobbet så gled Rebecca hem, så inte en mikrosekund fick jag vara ensam, vilket är tur och jag tackar mina små vackra vänner för.

Sedan begav vi oss till Hälla och storhandlade, men nu har jag placerat häcken i soffan där jag planerar att sitta i tolv år eller iallafall tills nötterna i sängen dissar ps3!

Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)