söndag 28 december 2008

When it all comes to an end, where do we go

Hallå där!
Nu sitter jag här med en stor kudde pressad mot min mage, har så sjukt ont.
Vet inte varför det är så. Kommer antagligen inte veta heller, hoppas bara det försvinner snart.
Det är inte direkt roligt att gå runt och ha ont i magen hela dagen.

Idag åkte jag och Fredrik iallafall till Stockholm, väldigt mysigt!
Käkade massa gott, gick runt och hade det trevligt.
Kul med! Haha. Fan så bra Fredrik är alltså.

Jag inhandlade faktiskt ingenting, Ingenting!
Jag letade och letade, men fan nu på senare dagar har jag blivit så fasansfullt kräsen.
Måste säga pang, annars köper jag det typ inte. Helt galet.
Fredrik inhandlade därimot en massa härliga och snygga prylar.
Har tyvärr inga bilder, men det kan ordnas vet ni.

Ska fortsätta att läsa lite bloggar och redigera bilder och sedan blir det sov dags.
Jag passar på att skriva lite här, nu när Fredrik sitter och häller i sig öl med far min.
Haha, dom två alltså. Riktiga bästisar!
Mina grabbar, mina grabbar.

Jaja, god natt på er! Tillbaks imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)