torsdag 4 december 2008

When you live forever, what do you live for?

Goddagens!
Jag har nyss fått av mig mina dyngsura strumpor, tack vare mina väldigt jobbiga skor och det här pissvädret. Jag var verkligen som bambi på hal is där ute!
Nu tänkte jag smörja in min lilla kropp och sedan stoppa i mig 13c som Fredde lämnade åt mig och därefter sova tills det är julafton.
Nej, men jag önskar jag kunde göra så iallafall.

Ska ta och börja planera jävla nyår med Rebecca inom snar framtid också.
Lär koka ihop någoting roligt! Och köpa gymkort så man kan trimma figuren lite.
Det är mycket jag har framför mig, men om någonting blir av det återstår och se.
Min starkaste egenskap är ju inte direkt att genomföra saker, jag sitter helst och dagdrömmer om att dom är genomförda. Haha! Jobbigt men sant.

Fan i mig, nu hungrar jag ihjäl. 13c Here I come!
Och vi hörs senare goda damer och herrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)