tisdag 9 december 2008

Ibland ser jag nog saker som inte finns på riktigt

Justnu medans jag sitter och bloggar så kollar jag halvt som halvt på Room Raiders på MTV, två otroligt dryga blondiner som rotar igenom tre killars rum. Aja, mabye you know the drill.

Jag har iallafall varit nere på stan och fikat med Frida på Caféstugan, vi satt väl där ett bra tag bara snackade och hade det trevligt. Lite planer fundrades ut också! Skönt att träffa tjejen igen.

Och så var ju planerna att fika med Josefin, men det blir inget eftersom vi båda antagligen är trött och griniga. Haha, nej men lite för trötta för att ta oss nånstans. Men det finns alltid fler dagar, och jag hoppas på en snart. Saknar henne.

Inhandlade också en jacka, för 249kr!
Inte dyrt alls. Den värmer iallafall och det funkar, iallafall tills man hittar en pangbom jacka man bara måste ha. Vilket antargligen blir efter jul, då man glider till Stockholm med älskling(?).

Nu tackar jag för mig. Ett godnatt inlägg kan jag bjuda på!
Hörs senare då. Puss

900610, finns ingen bättre än dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)