lördag 6 december 2008

Let me know if your heart still bleeding

Jag har nyss kurat ihop mig vid datan med mjukiskläder.
Så otroligt skönt att komma hem och bara varva ner.
Gick nämligen upp 7 i morse och drog iväg till Vingåkers Victory Outlet med Fredrik och Kia.
Det var väl trevligt till en början, men sen när man hade blivit trött på att vandra omkring och inte hitta ett skit rent ut sagt så är det såklart att Fredrik ska börja dryga sig och hitta typ 20 tröjor(och då överdriver jag inte ens lite!) han ska hålla på att prova. Men tillslut fick vi ut den lilla filuren ur provhytten och begav oss mot kassorna, och sedan bilen.

Så som jag sa, nu sitter jag här med mjukiskläder och knappar vid burken.
Ska nog krypa ner brevid min älskling, även fast han kollar på fotboll, vilket är dötråkigt!
Men man måste offra sig lite.

Ett fint litet godnatt-inlägg kan ni nog förvänta er.
Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)