tisdag 9 december 2008

Shut-up hearts

Lyssna på det här då, hoppade in i duschen för ca 1½ timme sen.
Blev glatt överraskad när Fredrik dyrkar upp låset och hoppar in, duschar med mig i typ 20-30minuter(?) och därefter så fortsätter jag duscha i ungefär en halvtimme.
Det var tamefan den längsta dusch det här året.
Haha, kanske ingenting speciellt. Men, roligt långt tid tog det iallafall.

Justnu så sitter jag och läser lite uppdaterade bloggar samt smörjer mina små söta händer mellan meningarna.
Ska nog ta och kolla på Another Gay Movie, om jag orkar vill säga.
Vi får la ta och se. Får väl ta och berätta om den imorgon, om jag såg den eller ej.

Men ja, det här blev nog det såkallade ''Godnatt-inlägget''.
Så god natt på er kära barn, och så ses vi imorgon!

''Jag hatar att tänka på framtiden, men fan! Med dig Fredrik, så verkar den så jävla säker!''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)