lördag 6 december 2008

Heat of the moment

Nu är jag här igen mina damer och herrar!
Ett litet inlägg hinner man med innan man ska spela lite Guitar Hero, som Fredrik inhandlade igår! Det är verkligen hur kul som helst, de få människor som aldrig spelat det lär ta och göra det, för det är verkligen hur kul som helst.
Ett annat VÄLDIGT beroende framkallande spel är väl ändå The Sims 2, jag kan sitta och spela det i flera hundra timmar i streck. Fyfan!

Måste bara ta och ge er simsberoende personer ett tips om att The Sims 3 kommer ut 9 Februari 2009 (har jag för mig att det va) Om ni inte redan tagit reda på den informationen själv förstås!
Kan inte längta mer efter det spelet.

Tror inte Fredrik kommer uppskatta det lika mycket dock, eftersom min fria tid kommer spenderas vid sims, men haha. Då får han be till gudarna att det är någon bra fotbollsmatch på istället!

Nu ska jag mysa på riktigt med Fredrik, han ropar ''Älskling'' som en liten dåre justnu. Så då kanske det är bäst att ta rumpan ur soffan och springa dit!
Fortsatt trevlig lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)