fredag 26 december 2008

Jag har aldrig tänkt så mycket på hur jag kommer dö, men att dö istället för någon jag älskar verkar som en bra död.

Ja, nu är jag hemma igen!
Umgicks en stund med min kusin Alex, åt kebab och bara hade det trevligt.
Har blivit väldigt få såna stunder, jämfört med förut..
Trevligt var det iallafall!

Sen så var det bestämt att jag, Sofia och Amanda skulle på bio och se Twilight.
Otroligt bra film, väldigt rekommendrad. Fast känns som om alla redan sett den, och jag är lite efter. Men vafan! Haha, ni som inte sett den borde springa och göra det iallafall.
Väldigt roligt och trevligt var det. Så gulliga tjejor, verkligen.
Mer lek på lovet blir det, hoppas jag!
Så om ni läser, tack för en otroligt rolig kväll! :)

Som ni ser har jag haft det fullt upp idag, som det vanligtvis inte brukar.
Men ibland händer det saker minsann. Tro det eller ej.
Nu sitter jag bara och väntar på att min pojkvän ska komma hem från konrad.
Glad, full och lycklig är han nog. Det såg jag på han tidigare idag iallafall, hoppas bara det har hållt i sig!

God natt mina vänner! Blir ett sent inlägg imorgon, pågrund av Stockholm och middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något :)